7 Eylül 2012 Cuma

Kipa (F&F) Alışverişi

Kipa yolumuz bir kaç kere düşmüştü.Bebek kıyafetleri ilgimi çekti.İlk gittiğimde fiyatlar biraz fazlaydı ama %70 e varan indirim vardı bu kez.Asya'ya kışlık ,yazlık uygun ne bulursam aldım.Sİzde bir uğrayın indirim bitmeden ...
Bu bodylerden daha önce de almıştım.Gerçekten kaliteli yıka yıka kullan hiç birşey olmuyor.Domestos bile kullandım inatçı lekelerde hala yeni gibiler.Asya için ilk aldığımız kıyafetler bunlardandı.Minicik minicik bodyler şimdi saklıyorum.

Canavarlı badiye bayıldım.Tam bizim Asya canavarına göree...:)
Sonbaharlık tulum.Ortadaki sepetten buldum çok uygundu fiyatı.
Kışlık eşofman altları.Hep pembe tonlarına gitmiş elim.Olsun lazım oluyor ,habire bişeyler döküp duruyor zaten.
Kadife eşofmanlar kışın çok rahat oluyor.Geçen sene kış sezonunda nerdeyse 3 katı fiyatına almıştım bu tarz kıyafetleri.
En son da yine pembe bir pantalon.Biraz büyük 3-4 yaş yazıyor etiketinde ama seneye ilk bahar da giyer heralde.

Erkek çocuk reyonuna hediye ederim bi bakayım dedim.Ama pek güzel birşeyler bulamadım.Daha çok kız çocuk kıyafetleri indirimdeydi ve güzel şeyler prenseslereydi  yada ben bilemiyorum kızlara odaklandım galiba.:)

2 yorum:

  1. badilerin desenlerine bayıldım.. güle güle eskitsin benim kızım..

    YanıtlaSil
  2. Gilerek kullansin Asyacik... kizimin adasi.
    ben dd alirim kipadan. guzel seyler oluyor. hen de uygun

    YanıtlaSil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar