3 Temmuz 2014 Perşembe

Asya'ya elbise


Geçen cuma günü diktim bu elbiseyi. Aslında sadece büyük bir dikdörtgen şifon kumaşı yeşil badisinin altına diktim. Dikerken parmağımı da fazla ileri götürmüsüm. Dikiş iğnesi hızla sol orta parmağımın tırnağına girdi çıktı. Çok sızladı ama eşime de çaktırmayım diye orda bulduğum bir kumaş parçasını parmağıma dolayıp devam ettim. İşimi bitirip,akşam yatarken söyledim ancak.:) 

Yukarıdaki yeşil badinin kol ağzı azıcık dar geliyordu. Bu yazda giymezse küçülecekti iyice. En iyisi kısa kollu yapayımda yazında giysin diye kollarını kestim. Altınada önceden aldığım şifon kumaşla eteğini diktim. Kol ağzınada etek kumaşından biye geçecektim ama sızlayan parmağımla ancak eteğini tamamlayabildim. Onuda yakında hallederim artık.







3 yorum:

  1. ellerine, emeğine sağlık... harika olmuş....

    YanıtlaSil
  2. Ayy abla olmuş iyice Asya :) Maşallah ne kadar çok büyümüş..Çok güzel olmuş elbisesi de canım,güle güle giysin fıstık

    YanıtlaSil
  3. ellerıne saglık tatlım Asya buyumuste abla olmus masallah

    YanıtlaSil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar