14 Nisan 2017 Cuma

Zeynep Asya'nın Bomber Ceketi


    Daha önceki yazımda Zeynep Asya için bir çeket dikmeye çalıştığımdan bahsetmiştim. Bitireli çok oldu. Fotoğraflarını da çekeli baya bir zaman geçti. Yayına ancak hazır oldular.(herkes de benim yayınlamamı bekliyordu sanki.)

Kalıp kullanmadım. Kıyafetlerinin üzerinden kestim. Ama arkası biraz geniş olmuş sanki. 


Yapmak, denemek isteyen olur belki diye daha önceki yazımda faydalandığım kaynakları belirtmiştim. http://biminikasya.blogspot.com.tr/2017/02/kolej-ceketi-bomber-jacket.html  buyrun burdan.


İlk denemenin kusuru çok olur. Sonbahara daha güzelleri gelir inşallah. Artık renk renk dikerim ben bundan. Kendime bile dikesim var zaten.


Astarı pembe penye bir kumaş. Yaka ve kol ağzında pembe ribana kullandım. Gören önce bir -ceplerinide pembeden yapsaydın ya diyor. Çok pembe olmasın hareket katsın diye ceplerini çizgili lacivert bir kumaşla yaptım. O benim seçimim.








Fotoğrafını çekeceğim diye az koşmadım küçük hanımın peşinden. Çok yordu beni cadı çookk.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar