6 Mart 2018 Salı

Waldorf Inspired Dentist Amigurumi-Dişçi Amigurumi Bebek




Çok güzel ve cici bir dişçi kız için mezuniyet hediyesi olarak örmüştüm 2017 yılında bu bebeği.

Kıyafeti mezuniyet kıyafetinin birebir benzeri oldu.
Sahibi çok beğendi bu tatlı kızı.



Dişçi kızım sayesinde gömlek yakası denemelerinde de bulunmuş oldum. Şu yaka için ne uğraştım bir bilseniz.Sök dik birsürü kumaş harcamıştım.:)


Ücretsiz tariflerden kendimce düzenleme yaptım.yapmak isterseniz aşağıdaki adreslerden yardım alabilirsiniz. Yok yapamam derseniz sizin için yaparım siparişlerinizi.

Pattern: bebeğin kafası için :www.amigurumibb.comGövde,ayak ve kollar :  http://tinyminidesign.blogspot.com.tr





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar